Ваша корпа је тренутно празна!
USLOVI KORIŠĆENJA
NARUČIVANJE
Hvala Vam što ste izabrali naš proizvod.
Molimo Vas pažljivo popunite svoje podatke pri izradi porudžbine.
Odgovarajuću veličinu artikla koji poručujete proverite u našoj tablici veličina.
Nakon izvršene porudžbine dobićete potvrdu na mail kontakt koji ste nam ostavili.
Način plaćanja
Plaćanje se može izvršiti pouzećem i platnim karticama: Visa, MasterCard, Maestro i DinaCard.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi i nisu dostupne našem sistemu.
Dostava i ograničenja
Dostavu vršimo na teritoriji Republike Srbije.
Isporuka nije uključena u cenu proizvoda koji se prodaju na www.hronicnihedonista.rs
Za slanje naših proizvoda koristimo usluge Pošte Srbije. Kupac snosi troškove transporta po aktuelnom cenovniku Pošte Srbije, prilikom preuzimanja, koji prosečno iznosi 350 dinara. Više informacija: ovde.
Ne dostavljamo pošiljke na poštanske fahove.
Vreme isporuke varira u zavisnosti od krajnje destinacije.
Kada je izvršena narudžbina, i dobijemo obaveštenje od banke da je uplata prošla, počinjemo sa slanjem Vaše porudžbine.
Pravo na odustanak
Kupac ima pravo da odustane od kupovine u roku od 7 dana od dana prijema robe.
Obrazac za odustanak – preuzmite ovde (PDF).
OTKAZIVANJE NARUDŽBINE
Otkazivanje je moguće izvršiti u roku od 1 radni dan nakon što ste izvršili narudžbinu slanjem maila. Ne prihvatamo otkazivanje u slučajevima kada je narudžbina već poslata, o čemu će kupac biti blagovremeno obavešten. Ukoliko se narudžbina otkaže kada je narudžbina već poslata, primenjuje se procedura Vraćanje.
ZAMENA I VRAĆANJE
Ukoliko je proizvod koji Vam je isporučen oštećen ili ukoliko veličina ne odgovara, ili želite da vratite artikal, kontaktirajte nas u roku od 3 dana nakon prijema narudžbine i naš tim će Vam asistirati.
Svi artikli moraju biti vraćeni u istom stanju u kom su i primljeni, čisti i ni na koji način oštećeni, u originalnom pakovanju. Artikli koji su izmenjeni, oštećeni, isprljani na bilo koji način, ne podležu ovoj proceduri i refundacija neće biti izvršena.
U slučaju vraćanja možete sami izabrati kurirsku službu. Nakon što je vraćanje odobreno, neophodno je da nam se pošiljka vrati u roku od 14 radnih dana za inostranstvo i 5 radnih dana za Srbiju, u protivnom refundacija neće biti izvršena. Nakon što primimo Vašu pošiljku, refundacija će biti procesuirana u roku od 5 radnih dana. Svi troškovi vezani za slanje, uvozne takse i porezi (ukoliko se jave) biće odbijeni od ukupnog iznosa.
Molimo da uzmete u obzir da vreme procesuiranja refundacije zavisi od banke i da će sredstva biti vidljiva na Vašem računu u roku od 15 radnih dana nakon prijema vraćene pošiljke.
Politika reklamacija
Ukoliko ste robu kupili u online prodavnici, prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. Kontaktirajte nas na info@hronicnihedonista.rs. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas kontaktirate.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorićemo Vam na uloženu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.
U slučaju vraćanja robe kupcu koji je prethodno robu platio kuriru tj. pouzećem, troškove vraćanja robe ne snosi ETM d.o.o, već trošak pada na teret kupca.
Politika privatnosti i kolačića
Korišćenjem našeg sajta pristajete na upotrebu kolačića.
Lični podaci koje ostavite koriste se isključivo za realizaciju porudžbine i neće biti prosleđeni trećim licima osim u zakonski predviđenim slučajevima.
ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA
U ime ETM d.o.o. obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima, kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u ETM d.o.o. odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
ZAŠTITA POVERLJIVIH PODATAKA O TRANSAKCIJI
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
POVRAĆAJ SREDSTAVA
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, ETM d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
KORISNIČKI SERVIS
Za sve potrebne informacije u vezi poručivanja, reklamacije ili zamene, kupci se mogu obratiti na mejl info@hronicnihedonista.rs.
IZJAVA O PDV-u
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
IZJAVA O KONVERZIJI
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se kurs (možete staviti npr. srednji kurs Narodne Banke Srbije). Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala Vam na razumevanju.
SLANJE I ISPORUKA SRBIJA
Za slanje šolja koristimo usluge Post Ekspres (Pošte Srbije).
Moguće je plaćanje pouzećem.
OSNOVNI PODACI FIRME
ETM d.o.o.
Vojvode Mišića 41, 15320 Ljubovija
PIB 104183686
Matični broj: 20029099
Kontakt: office@etm.rs